Sitemize Hoşgeldiniz, Ziyaretçi! Giriş Kayıt Ol





Konuyu Değerlendir
  • 1 Oy - 5 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MKE POLİGON FİYATI
Bügün bende mke poligonuna gittim 2013 yılında söylemiş olduğunuz fiyatlara zam yapılmamış giriş 10 silah 10 ve mermi başına yaklaşık 1.3 tl aldılar yalnız anlamadığım ve tam olarak sebebini çözemediğim bir sorunla karşılaştım atış yapmak istediğimde yanımdaki arkadaşımın kefaretini istediler öyle olunca bende sordum yalnız gelseydim ne olacaktı dedim atış yapamayacağımı söylediler bilginiz olsun tek başınıza gitmeyin bankalar gibi kefil istiyorlarSmile kullandığım silah glock 19c başka silah olup olmadığını sormadım aranıza yeni katılan glock kullanıcısı olarak ruhsatımı almadan silahı test etmek istedim.
 
Alıntı

Bir kaç hafta içinde mkek ya gidip tabanca alacağım. Fakat almadan önce poligonda deneme atışı yapmak istiyorum. Ankara'da tanıdığım kimse yok. Bu durumda mkek poligonunda atış yapamayacak mıyım? Yani mutlaka iki kişi gitmek mi gerekiyor?
Atış yaparken 7,65 , 380 acp ve 357 magnum deneme atışı da yapmak istiyorum. Hoşuma giderse bu kalibrelerden labilirim. Yada 40 sw veya 45 acp gibi.
Bu durumda yanlız atış yapamayacağıma göre yanıma gönüllü bir arkadaş arıyorum. Var mıdır gönüllu biri?
Hem belki Kızılayda birde yemek ısmarlarım. Şöyle bol soslu.
Big Grin
 
Alıntı

(12-03-2013, 01:27 AM)Tolgaseku demiş ki: Bir kaç hafta içinde mkek ya gidip tabanca alacağım. Fakat almadan önce poligonda deneme atışı yapmak istiyorum. Ankara'da tanıdığım kimse yok. Bu durumda mkek poligonunda atış yapamayacak mıyım? Yani mutlaka iki kişi gitmek mi gerekiyor?
Atış yaparken 7,65 , 380 acp ve 357 magnum deneme atışı da yapmak istiyorum. Hoşuma giderse bu kalibrelerden labilirim. Yada 40 sw veya 45 acp gibi.
Bu durumda yanlız atış yapamayacağıma göre yanıma gönüllü bir arkadaş arıyorum. Var mıdır gönüllu biri?
Hem belki Kızılayda birde yemek ısmarlarım. Şöyle bol soslu.
Big Grin
Kimseden ses çıkmayınca babamı çağırdım.
önümüzdeki hafta Ankara'dayız inşallah.
 
Alıntı

Arkadaşlar 01.04.2013 tarihinden itibaren sadece "ruhsatlı silahlarıyla atış yapma ücreti kişi başı" 10 TL 'den 15 TL' ye yükseltilmiştir.Diğer ücretler aynen devam etmektedir.Saygılar, selamlar...
 
Alıntı

Nihayet otobüs biletimi aldım. Çarşamba sabahı mkede olacağım. Kismetse ilk tabancamı alıp poligonda atış yapmak istiyorum. Acaba poligon aktifmi? Atıs konusunda bana yardımcı olacak poligon hocaları mevcut mudur.?
Bir günde en fazla kaç atış yapabilirim. Zaman veya fişek sınırlaması varmıdır.?
Acemi olduğumdan soruyorum. Kusuruma bakmayın.
 
Alıntı

Sn.Tolgaseku,
İnşallah hayırlısını alır gelirsiniz.Sn.mustafa1 MKE Poligon Hocası diye biliyorum.Özel poligonlarda randevulu müşteri yoksa dilediğiniz mermiyi atabilirsiniz.MKE poligonda durum nedir bilmiyorum.Özel poligonlarda fiyatlar pekte uygun olmadığından ben 100 adet üzerine hiç çıkmadım.MKE fiyatları çok uygun,doyana kadar atabilirim..Smile
 
Alıntı

Umarım çarşamba günü bende doyasıya atarım. En çok 357 magnumu merak ediyorum.sonrda 45 acp.:-)
 
Alıntı

Ben 357 magnumu koluma dövme yaptırdımSmilesakın merak etmeyin efendimSmileYalnız bu 45acp de vuramıyorum ben yahu!!!3 farklı silahlada atış yapmama rağmen kalibrenin psikolojik etkisimidir nedir kağıdı buldurunca şükrediyorum,grupman falan hakgetire..
 
Alıntı

(01-04-2013, 02:50 PM)mustafa1 demiş ki: Arkadaşlar 01.04.2013 tarihinden itibaren sadece "ruhsatlı silahlarıyla atış yapma ücreti kişi başı" 10 TL 'den 15 TL' ye yükseltilmiştir.Diğer ücretler aynen devam etmektedir.Saygılar, selamlar...

MKE'yi ne zaman gitsem kalabaliga denk geliyorum. Uygun vakitte gidebilsek keske.
 
Alıntı

(23-07-2013, 01:32 PM)bubdada demiş ki:
(01-04-2013, 02:50 PM)mustafa1 demiş ki: Arkadaşlar 01.04.2013 tarihinden itibaren sadece "ruhsatlı silahlarıyla atış yapma ücreti kişi başı" 10 TL 'den 15 TL' ye yükseltilmiştir.Diğer ücretler aynen devam etmektedir.Saygılar, selamlar...

MKE'yi ne zaman gitsem kalabaliga denk geliyorum. Uygun vakitte gidebilsek keske.

Bayram sonuna kadar nazikçe ferdi olarak gelmeyin diyorlar...

Saygılar..
 
Alıntı

  


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 2 Ziyaretçi