Sitemize Hoşgeldiniz, Ziyaretçi! Giriş Kayıt Ol





Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ATEŞLİ SİLAHLARIN EMNİYETİ SİZSİNİZ
#51
Ders niteliğinde, hiç biri atlanmamış güvenlik ihlalleri... Bonus: İlgili tüm kanunlara muhalefet.

 
Alıntı
8 üye teşekkür etti:
_X0X_, Ahmet Özalp, Ktenology, Alphawolf, mimaslan, ducak, ilkerlola59, serdar_mutlu
#52
Havaya atılan bunca kurşun kimseye bir zarar vermediyse, ya 'yorgun mermi' bir şehir efsanesi, ya da bunların kafası çok kalın.
Saygılar.
 
Alıntı
10 üye teşekkür etti:
serdaraktas, Alphawolf, mimaslan, ducak, zafery, lenduha, muyasar, serdar_mutlu, drmehmet, demirci57
#53
(28-06-2018, 11:01 AM)Ahmet Özalp demiş ki: Havaya atılan bunca kurşun kimseye bir zarar vermediyse, ya 'yorgun mermi' bir şehir efsanesi, ya da bunların kafası çok kalın.
Saygılar.

1. şık fizik yasalarıyla sabit olduğundan 2. şık daha akla yakın gibi...
 
Alıntı
2 üye teşekkür etti:
serdar_mutlu, demirci57
#54
Kurusıkı ya da ses mermisi de sıkıyor olabilirler.
 
Alıntı

#55
Bende başımdan geçen bir kazayı (dikkatsizlik ne derseniz) anlatayım. Lise son sınıfta babamın "tabancayla atış yaptım temizle" demesiyle her zaman ki gibi heyecanla işe koyuldum. Tabanca 7,65 kırıkkale idi. Namluda mermi olduğunu gördüm (göstergesi var malum). Şarjörü çıkarttım emniyette iken sürgüyü çektim ama sonuna kadar çekmediğim  için mermi namluda kaldı ve horoz düştü. Tabanca ateş aldı çekirdek elimi sıyırarak duvara çarparak halıya düştü.Odada tektim şans. Normalde emniyette iken ateş almaması gerekirdi. Sonra babamla denedik emniyette iken her namluya mermi sürmemizde silah patladı. Bunun sebebi ise tabancanın yeni değişen iğnesinin normalden uzun olmasıydı. Şimdi iki adet tabancam var her zaman temkinli yaklaşırım.
 
Alıntı
1 üye teşekkür etti:
Flobert
#56


Halen ateşli silah kazalarının sık sık yaşandığı ülkemizde silah sahibi herkesin defalarca izlemesi ve tamamen anlayarak uygulaması gerekenleri içeren bir video. İngilizcesi olan üyelerimizin izlemesini tavsiye ederim. 

Önce şarjörün çıkarılması ve sonrasında sürgünün İKİ kez çekilerek atım yatağının kontrol edilmesi kuralı bile, sadece bu kural bile yeterince anlaşılmış ve uygulanıyor olsaydı, kazaların çoğunun önüne geçilebilirdi.

Saygılarımla.
 
Alıntı
1 üye teşekkür etti:
Ahmet Özalp
  


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi