Sitemize Hoşgeldiniz, Ziyaretçi! Giriş Kayıt Ol




Konuyu Değerlendir
  • 1 Oy - 4 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
KALİTE PROBLEMLERİMİZ
#1
Kıymetli Arkadaşlar!
Yeni kalite sorumlusu aynı zamanda Gn.Md.Yardımcısı arkadaşımızla ''Firmamızdan kaynaklanan problemler'' ve ''Müşteri Kullanım Hatalarından Kaynaklanan Problemler'' tarzında bir çalışma yaparak bu başlık altında paylaşmayı uygun gördük.
Forum üyeside olan sn.Cengizhan bundan sonra bu konularda sizlere spesifik cevaplar verecek.Bazı yemek veya gıda firmalarının mutfaktan canlı yayın yapması gibi düşünebiliriz.
Moderatörlerimiz açısından bu konunun mahzurlu bir yönü yoksa paylaşıma açmak istiyorum.
Sn.Cengizhan'a iyi paylaşımlar diliyorum.
Saygılar....
 
Alıntı

#2
İhsan Bey'in, "Müşteri Odaklı Yaklaşım" ı esas alarak , müşteri beklentilerini belirlemek ,talep ve şikayetlerine en kısa zamanda cevap verebilmek amacı ile başlattığı bu güzel etkinlikte yer almak beni de ziyadesi ile mutlu edecektir.

Bu katılımın, sizlerin bilgi ve tecrübelerinizden istifade edebilmem için bana büyük bir imkan hazırladığının bilincinde olarak,elimden geldiğince kendi imkanlarımı da sizlere aktarmaya çalışacağım.

Örnek bir paylaşım olması temennisi ile saygılar sunarım.

cengizhanatasever@ucyildiz.com.tr
 
Alıntı

#3
Sn.Cengizhan!
İlk ben hoşgeldiniz diyeyim.Bana gönderdiğiniz ;tabancalarda olabilecek muhtemel arızalarla ilgili dosyayı ve müşterilerin kullanım hatalarını, arşiv çalışmanız tamam olduğunda resimler ve videolarla süsleyerek bizimle paylaşırsanız forum adına mutlu olurum.

Yaklaşık 1-2 aydır forumu takip ettiğinizi biliyorum.Yazılarınızın ve cevaplarınızın kalitesininSmile kaliteciye yakışacak düzeyde olacağından eminim.Türkçe yazım kurallarından,hitap ve nezaket kurallarına kadar örnek bir paylaşım sergilemenizi bekliyorum.
Saygılar....
 
Alıntı

#4
Tebrik ederim. Cok guzel bir uygulama...
 
Alıntı

#5
ilksurfer demiş ki:Tebrik ederim. Cok guzel bir uygulama...
Bence de +1
Sn. Cengizhan hoşgeldiniz.
 
Alıntı

#6
Ekonomik kriz yüzünden karların ciddi oranda düşmesiyle artık her firma kendini disipline etmeli ve müşteri odaklı çalışmak zorundadır eğer bu disiplinle hareket ederlerse kısa zamanda dünya çapında bir çok büyük Türk firmasıda görebiliriz, Sn Akdalın firmasının da bu büyük markalardan birisi olması dileklerimle.
 
Alıntı

#7
Her firma sizin kadar böyle ilgili davransa ve kullanıcı istek ve şikayetlerini dikkate alırsa eminim Türk Silah Sanayisi inanılmaz ilerler
 
Alıntı

#8
Bu mükemmel anlayış ve hizmet takdire şayan bir uygulama. Tebrik ederim.
 
Alıntı

#9
Sn.Cengizhan hoşgeldiniz.Saygılar...
 
Alıntı

#10
Hoşbulduk Sayın Akdal

Nihai kullanıcının karşılaşması muhtemel silah problemlerini, görsel olarak ve standart tanımlamalar ile belirleyerek gerek firma bünyesinde gerekse müşterilerimizle olan dialoglarımızda kolay ve doğru anlaşabilmeyi sağlamak için bir ön çalışma gerçekleştirdik.Bu çalışma peyderpey gelişerek devam edecektir.

Gündeme gelen konularda bu doküman içindeki bilgileri konuya paralel olarak cevap içine yerleştireceğiz.

Saygılarımla,



dr.akdal demiş ki:Sn.Cengizhan!
İlk ben hoşgeldiniz diyeyim.Bana gönderdiğiniz ;tabancalarda olabilecek muhtemel arızalarla ilgili dosyayı ve müşterilerin kullanım hatalarını, arşiv çalışmanız tamam olduğunda resimler ve videolarla süsleyerek bizimle paylaşırsanız forum adına mutlu olurum.

Yaklaşık 1-2 aydır forumu takip ettiğinizi biliyorum.Yazılarınızın ve cevaplarınızın kalitesininSmile kaliteciye yakışacak düzeyde olacağından eminim.Türkçe yazım kurallarından,hitap ve nezaket kurallarına kadar örnek bir paylaşım sergilemenizi bekliyorum.
Saygılar....

 
Alıntı

  


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi