Sitemize Hoşgeldiniz, Ziyaretçi! Giriş Kayıt Ol




Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SW 5906 Sahra Sökümü
#1
[Resim: sw1g.jpg]



* Şarjör çıkarılır.
* Sürgü şarj edilerek geriye kilitlenir.
* Fişek yatağı bizzat bakılarak kontrol edilir.


[Resim: sw2k.jpg]


[Resim: sw3g.jpg]
 
Alıntı

#2
* Sürgü bir elle geriye doğru çekilir. Sürgüdeki yakalama çentiği, sökme / takma / sürgü yakalama manevelasının ön tarafındaki yuvarlak şaft kafası ile aynı hizaya getirilir.


[Resim: sw4c.jpg]





* Sağ yandan, yakalama manevelasının sabitleme şaftı sola itilir. Manevela icra yayı mili sabitleme yayı ve namlu altının uyguladığı bakıda kurtulana ve şaft üzerinde, içerisinde sürgü kenarının yerleşerek, şaft ve manevelanın dışarıya doğru kaymasını engelleyen çentik, sürgü kenar hattından tamamen kurtulana kadar sağ taraftan şafta baskı yapılır. Müteakiben de manevelas, arka kısmındaki sert kenarın silahı çizmesine mani olacak şekilde kavranarak, çekilir ve tamamen çıkarılır.


[Resim: sw5r.jpg]


[Resim: 19246472.jpg]


[Resim: sw12.jpg]
 
Alıntı

#3
Sürgü montaj grubu öne doğru yavaşça çekilerek gövdeden ayrılır.
Sürgü grubundaki icra yayı ve kılavuzu, önce arka kısımdan hafifçe öne doğru itilir. Bu esnada yay gerimi ile fırlamamasına dikkat edilir. Namlu alt kilit kamalarının ön kısmındaki yatağından kurtarılan icra yayı grubu, yukarı kaldırılarak alınır. Müteakiben namlu da aynı şekilde hafif öne ve yukarı doğru bir hareketle sürgüden alınır.




[Resim: sw7p.jpg]



[Resim: sw8p.jpg]
 
Alıntı

#4
[Resim: sw9g.jpg]
 
Alıntı

#5
Silahı takarken, namlu ve icra yayı grubu sürgüye yerleştirilir.
İcra tatı grubu arkasındaki tablanın, namludaki doğru çentiğe yerleştirilmesine dikkat edilir.
Aşağıda kırmızı işaretli yanlış yerdir, burası kilitleme manevelası şaftının oturma alanıdır.
Siyah ile işaretli alan, icra yayı kılavuzu tabanının yerleştirilmesi gereken yerdir.
Burası oldukça küçük bir çentik olup, yayın mili fırlatmamasına azami dikkat gösterilmelidir.




[Resim: sw1o.jpg]



[Resim: sw2t.jpg]
 
Alıntı

#6
Sürgü grubu gövdeye itilirken horoz istirahat halinde olmalıdır.
Aşağıda ilk resimde görülen kovan firlatıcısına gövdenin arkası vurulmamalıdır.
Kovan fırlatıcısı gövde içerisinde kaybolana kadar aşağıya bastırılır.
Sürgü hafifçe bu parçanın üzerine itilir.



[Resim: sw10.jpg]



[Resim: resim341.jpg]
 
Alıntı

#7
Kovan fırlatıcı sürgü altında sabitlendikten sonra, en sağda yer alan ve ucu en yüksek pozisyonda olan otomatik iğne kilidi aşağıya bastırılırak, sürgü bunun üzerine itilir. Bu işlen esnasında, horoz indirme manevelası tulumbasının da ön kısmı sürgünün altına yerleşecektir. Bu aşamadan sonra önümüzdeki son engel horoz indirme manevelası tulumbasının çıkıntısıdır. Bu parça horoz ayağı yayı gerimi altında olduğundan diğerlerine nazaran biraz daha serttir, gerekirse plastik bir parça ile bu da sürgünün altına itilir.




[Resim: resim341.jpg]



[Resim: resim342.jpg]



[Resim: resim343.jpg]
 
Alıntı

#8
Bu aşamadan sonra sürgü rahatlıkla horozun üzerinden geriye doğru itilir.
Sürgüdeki sürgü yakalama çentiği, gövdedeki sürgü yakalama manevelası şaftı girişi ile aynı hizaya getirilir.




[Resim: resim344.jpg]
 
Alıntı

#9
Manevela gerekirse altına bir parmağımız konarak, şaftı kontrollü bir şekilde ileriye doğru itilir.
İcra yayı kılavuzu sabitleme piminin sertliği aşılana kadar şaft kontrollu bir şekilde itilir.
Bu alandaki yay gerimi aşılınca, manevelanın arka kısmı da boşluğuna kadar yavaşça hızalanır.
Tüm herşey yerine geldiğinde, manevela yerine oturtulur.
Sürgü yavaşça yerine salınır.



[Resim: resim345.jpg]




[Resim: sw14.jpg]



[Resim: resim348.jpg]
 
Alıntı

#10
Horoz emniyet manevelası kullanılarak veya,
Şarjör takılıp, kuru tetik düşürülerek istirahat pozisyonuna getirilir.





[Resim: sw2k.jpg]



[Resim: sw1g.jpg]
 
Alıntı

  


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi