Sitemize Hoşgeldiniz, Ziyaretçi! Giriş Kayıt Ol




Konuyu Değerlendir
  • 1 Oy - 5 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K2 45
#21
haha haklısınız sanırım aslında benzetmek için bayaa uğraşmak gerekiyor şöle gözleri kısıp filan bakınca dedimSmile
 
Alıntı

#22
tam bulundurma silahı olmuş bu ama guzel sılah tabıı tutukluk falan yapmıyorsaSmile
 
Alıntı

#23
sarsılmaz bence sözünü tuttu birkaç sene evvel internette duymuştum sarsılmaz 14 mermi kapasiteli .45 acp tabanca yapacak diye yorumlar pek iyi değildi hatta bazı yorumlar da glock bile 13 mermili yaparken sarsılmaz nasıl yapar diyenler vardı
 
Alıntı

#24
Alıntı: bazı yorumlar da glock bile 13 mermili yaparken sarsılmaz nasıl yapar diyenler vardı
Bir silahın performasını ve üretim kalitesini, gerek menfi, gerek müsbet yönde değerlendirmek için son derece yanlış bir yaklaşım. ParaOrdnance yıllardır yüksek mermi kapasiteli 1911'ler üretegeliyor, ancak bu ParaOrdnance' ı dünyanın en iyi .45 ACP tabanca üreticisi yapmıyor. Ya da HK USP' nin 12 veya SIG Sauer P 220'nin sadece 7-8 mermi kapasiteli olması, bu silahları Glock'dan daha kötü bir silah yapmıyor.

Sarsılmaz'ın sözünü tutma hadisesi ise bence tam bir yılan hikayesi. Yıllardır internet sitelerinde .45 ACP silah modellerini sergileyip dururlar, ama MKEK vitrininde silah falan gören yok. Ben şahsen hala ARGE'si devam eden bir silahı yıllardır sanki hazır ve satışta imiş gibi sitesinde reklam eden bir firmanın etik anlayışında ciddi sorunlar olduğunu düşünürüm. 2009 Katologlarına da girmiş olan silahı umarım 2009 yılı içerisinde satışa sunabilirler.

Saygılar.
 
Alıntı

#25
usta ben sarsılmazdaki arkadaşımla konuştum mke deki eski yazılı silahları tüketmeye çalışıyorlarmış 3 ay sonra gel dedi bana o zaman bütün silahlar yeni isimleriyle satışta olacakmış kama sport olmuş p8s vay anasını be ben nedenini anlayamadım kataloğun sonundaki silahı gördünmü abi parlak taşlı falan sen ne diyorsun bu konuda
 
Alıntı

#26
lupus demiş ki:
Alıntı: bazı yorumlar da glock bile 13 mermili yaparken sarsılmaz nasıl yapar diyenler vardı
Bir silahın performasını ve üretim kalitesini, gerek menfi, gerek müsbet yönde değerlendirmek için son derece yanlış bir yaklaşım.

+1...
Sn Üstadım, açıkçası silahın kapasitesinin "önemi en az olan" özelliklerden bir olduğu konusunda kafamda genel bir yargı oluştu gibi...Smile


Sevgiler
 
Alıntı

#27
komple çelik k2 45 ağırlık açısından değerlendirilirse normal sınırlar içindedir.
tisaş 1911 modeli ile boş şarjörlü ağırlığı aynı.
zig m1911 7 kapasite, tam dolu ağırlığı 1300 gr gibi.
k2 45 14 kapasite, tam dolu ağırlığı 1450 gr gibi.
ama istenirse k2 yede 7 mermi basılır olur 1300 gr.

k2 nin çift hareketli olma farkı var ama gerekliliği kişiden kişiye değişir tabii.

zig m1911 1775tl, alaşım gövde 9+1 1000 gr tisaş c45 2365tl.

k2 45 in fiyatıda bu aralık içinde olmalı bence.
 
Alıntı

#28
Alıntı: zig m1911 1775 tl,
alaşım gövde 9+1 1000 gr tisaş c45 2365 tl.
Bunların da fiyatları zaten normal değil ki!
Fiyatları zaten anormal derecede yüksek olan modeller kıstas olamaz.
Yerliler, özellikle de Sarsılmaz yüksek fiyat = kalite imajı sevdasında.
ABD'de CZ 'den 100 USD daha ucuza satılan Tanfoglio modellerini, hatta dünyada esamesi bile okunmayan çakma CZ 'leri burada neredeyse SIG Sauer fiyatından satmaya kalkması da bunun bir göstergesi. Kendi silahlarının anormal saçma fiyatlarını normalize etmeye çalışmaktan başka hiç bir amacı olmayan, saçma sapan fiyat politikaları ile insanları salak yerine koymaktan başka bir şey yaptıkları yok. Özellikleri ne olursa olsun, herhangi bir yerli silaha 1500 TL' nin üzerinde istenen her fiyat soygunculuktan başka bir şey değildir.
 
Alıntı

#29
Yerli sanayide, yeni firmaların bir iki sene içinde zirve yapan eskilere yaptıkları bu fiyat densizlik ve hataları ödeteceğini düşünüyorum.

Keza madem çakma peşinde koşan bir milletiz, rüzgar Glock'tan ve Walther'dan yana esiyor. CZ ise eski yaftasını yemiş bir platform. Tabi, Glock ve Walther'ın Türk topraklarındaki evliliğinede 1500 den fazla TL verir hale gelirsek...

20 Yaşındaki Colt-SW avına devam...
 
Alıntı

#30
lupus demiş ki:Sarsılmaz yüksek fiyat = kalite imajı sevdasında.
Katılıyorum.
 
Alıntı

  


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi