Sitemize Hoşgeldiniz, Ziyaretçi! Giriş Kayıt Ol





Konuyu Değerlendir
  • 6 Oy - 4.17 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
En son ne yaptınız(ürün, hizmet)?
[Resim: IMG_2002.jpg]







Saygılar
 
Alıntı
22 üye teşekkür etti:
Yasin06, tirendaz, demirci57, mimaslan, Rockatansky, Xlll, Gazanfer, Oberon, yyildiz, harun, 1905sss, aseyhan, Kıraç Ata, V-Ozdemir, xeorx, Fruktoz23, ugurucar57, DaRkNeSs-, blacksea, sparus, PersonalDefence, Ahmet Özalp
Hurda demirleri böyle değerlendirdik Smile 
Ve karşınızda 

AWP

[Resim: 578_EA29_A_3183_4_B32_884_C_7_DC9_A1434_A72.jpg]

[Resim: 99_EEF8_D2_D7_AD_4_BCC_928_A_EF25_E959_C9_A8.jpg]
 
Alıntı
16 üye teşekkür etti:
Karagoz, Fruktoz23, karabasan, xeorx, Carbon12, madenci08, harun, DaRkNeSs-, tirendaz, Gazanfer, Kıraç Ata, sparus, asicocuk, alone61, musti267, YgtBey
(11-03-2018, 05:54 PM)Sabri demiş ki: [Resim: IMG_2002.jpg]







Saygılar

Sn. Sabri Bey,
Bu yaptığınız nedir tam olarak? Bilmediğim için soruyorum.
Saygılarımla.
 
Alıntı

(24-03-2018, 03:21 PM)DaRkNeSs- demiş ki: Sn. Sabri Bey,
Bu yaptığınız nedir tam olarak? Bilmediğim için soruyorum.
Saygılarımla.

Sn. DaRkNeSs-

Yapılan iş Lee Key Drive 7/8 ons slug (tekkurşun) döküm işlemidir. Kendi kurşunumu kendim döküp, kendi fişeğimi  dolduruyorum anlayacağınız.

Saygılar
 
Alıntı
1 üye teşekkür etti:
DaRkNeSs-
Sn. Sabri selamlar,

Döküm işleminden sonra (varsa) yüzey pürüzlerini gidermek veya çapak almak için zımpara polisaj vs. gibi bir işlem uyguluyor musunuz?

Sevgiler, saygılar...
 
Alıntı

(25-03-2018, 02:48 AM)Murphy demiş ki: Sn. Sabri selamlar,

Döküm işleminden sonra (varsa) yüzey pürüzlerini gidermek veya çapak almak için zımpara polisaj vs. gibi bir işlem uyguluyor musunuz?

Sevgiler, saygılar...

Sn. Murphy,

Düzgün dökünce pek sorun olmuyor, polisajlı gibi zaten. Düzgün çıkmayanları da yeniden eritiyorum.

Saygılar
 
Alıntı

Sn. Sabri,

Döküm öncesi kalıbı bir mum yardımıyla ısıtır ve iç yüzeyini islendirirseniz, kurşunlar vurmanıza gerek kalmadan çıkar ve çok daha pürüzsüz olurlar.

Saygılar
 
Alıntı
7 üye teşekkür etti:
sparus, demirci57, Sabri, husrev, Gazanfer, tirendaz, Ahmet Özalp
Geçen hafta elime geçen Lyman 525 türü Svarog kalıpları bu gün deneme imkanım oldu


[Resim: Ekran_Resmi_2018_04_15_20_29_18.png]

Elimdeki stokta kalan kurşunlarla 28 gram denemesi yaptım. Kurşunum tam saf olmadığı için (antimonlu) 28 gramlık kalıptan 27 gram civarı, 30 gramlık kalıptan 29,2 gramlık kurşunlar elde ettim.


[Resim: Ekran_Resmi_2018_04_15_20_32_01.png]

Sağlık durumum nedeniyle henüz dolum yapıp, atış denemesi yapma imkanım olmadı. Açıkçası Lyman 525 (34 gram) a göre 28 gramlıkların balistik yönden isabet ve dağılım olarak daha iyi sonuç verecekleri beklentim var.

Saygılarımla
 
Alıntı
5 üye teşekkür etti:
tirendaz, lenduha, aseyhan, Ahmet Özalp, Fruktoz23
Sn. Sabri,

Acil şifalar dilerim. Bende Svarog kalıp sipariş etmeyi düşünüyorum. Özellikle yivli şok ile başarılı atışlar yapabilir gibi.
Bu haliyle power tapa içine oturuyor mu?

Saygılarımla.
 
Alıntı
2 üye teşekkür etti:
Sabri, Ahmet Özalp
(15-04-2018, 09:08 PM)aseyhan demiş ki: Acil şifalar dilerim. Bende Svarog kalıp sipariş etmeyi düşünüyorum. Özellikle yivli şok ile başarılı atışlar yapabilir gibi.
Bu haliyle power tapa içine oturuyor mu?

Sayın aseyhan,

Öncelikle iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.

Svarog kalıbı ben beğendim, hatta kalte açısından Lee ve Lyman kalıplardan daha iyi bile diyebilirim. Rusyadaki firmaya doğrudan sipariş verdim 10 gün içinde gümrüğe takılmadan posta elime ulaştı.

Bu gün döktüklerim 42 mm X-wad tapada biraz dışarıda kaldı, GFS ve Cheditte 38 mm power tapalarda hafif içerde

[Resim: IMG_2276.jpg]

GFS power tapada altına 2 mm bir kart koyarsam ideal olacak. Zaten direkt tapaya temas edince, atış esnasında içine gömülüp ayrılmayı zorlaştırıyormuş. İsabet ve gurubun dağılmasına sebep gösteriliyor. Altına shot card konunca daha düzgün bir çıkış oluyormuş.  "miş" li geçmiş kullandım okuduklarım öyle diyor. Ben kendim henüz maalesef deneyemedim.

Saygılarımla
 
Alıntı
3 üye teşekkür etti:
aseyhan, DaRkNeSs-, Fruktoz23
  


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi