Sitemize Hoşgeldiniz, Ziyaretçi! Giriş Kayıt Ol




Konuyu Değerlendir
  • 2 Oy - 5 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CANİK TP9 SF
http://savunmaveteknoloji.com/abdde-yili...nik-tp9fx/

Cok ilginc,tahmin edilemez bir odul olmus sanki Smile
 
Alıntı

Merhaba arkadaşlar . Bir adet canik tp9 sf sahibiyim daha önce resimler bölümünde silahımın resmini paylaşmıştım . Artık canik sevdasına son vermek istiyorum . Nedeni şu : Silahı sıfır aldım daha 8. fişekte tutukluk yaptı . Mekanik parçalar birbirine alışması lazım bunu bildiğimden normaldir dedim . Aradan 200 mermi geçti dağlık bir alanda yukarı (yaklaşık 70-80 derece) atayım dedim . Birinciyi attım ikincide tetik düşürdüm tık dedi atış yapmadı tam o an arpacığa odaklanmamıştım üst kapağın bir iki milimetre ileri gittiğini görüm tetik düşürür düşürmez . Yani silah birinciyi attı ikinciyi atarken namlu yukarı doğrultulduğu için üst kapak tam kapanmayıp bir iki milimetre geride kaldı . Buna da dedim ki hayatımda kaç kez yukarı atış yapacağım dedim önemsemedim . Şimdide tetik sertliği canımı sıkmaya başladı . Kullananlar bilir tetiğini . cz deki gibi yada horozlu sistemlerdeki gibi çok fazla ezemiyorsunuz atış yaparken . Boşluğunu aldıktan sonra ezme kısmı belki iki üç mm bile değil hemen düşüyor tetik ve çok sert bana göre . Yani glock ta kullandım o da aynı sistem aynı sertlik sayılır lakin glock ta biraz eze payı var gibi yani bana göre çok daha rahat . Bunu kafama taktığımda 500 -550 atım görmüştü . Canik mühendislerini aradım internetteki numaradan . Durumu anlattım abi o 800 mermiden sonra rahatlar alışırsın dediler . Yayını değiştirsem biraz yumuşatsak olmaz mı dedim olur dediler ama bu dediğinizi yapanlar var ama kendi kendine patlama yada hiç patlamama sorunları oluyor pek tavsiye etmiyoruz abi dediler eyvallah dedim . şimdi silahım 1000 atıma yaklaştı . Yumuşama yok zaten istediğim yumuşamanı olacağını hiç sanmıyorum . Hemde sürekli boş ama kurulu taşıyorum belki biraz faydası olur diye yayı yorarım diye ama nafile . Ayrıca silahımı atış alanında bir kaç kez düşürdüm ama gez arpacıkta en ufak bir çizik bile yoktu . Sonrasında atışlarım yukarı sağa gitmeye başladı . Bendedir sorun dedim bir arkadaşım atış yaptı yukarı sağa grupman yaptı o da . Atışı çok çok iyi olan hocamda aynı grupmanı yapınca sorun anlaşıldı . Benim cz nin arpacık gezi değiştirirken oynak halinde bile atışlar bozulmamıştı . Şimdi bu kadar kötüledim hiç mi iyi yanı yok var tabi ki . Bana göre canık tp9 sf modeli çek at silahıdır . Çek at konusunda başarılı sayılır . Şimdi kararsızım aceba satsam mı yoksa bir kenarda dursa mı diye . Belkide üzerinde değişiklikler yapmak için durması da fena olmaz hani Smile ( profesyonel gez arpacık , tetik yayının sertliğinin azaltılması , taktik cihazlar vs belki uğraş olur Smile )
 
Alıntı
1 üye teşekkür etti:
Rangeman
(14-06-2017, 03:38 PM)lupus demiş ki:




İlk bakışta beğendiklerim;

1. Tetik, tetik emniyeti yapısı ve çalışma şekli.
2. Kabza desenleri.
3. Rahat ve atışta ele vurmayan kavrama noktaları.
4. Nişangah takımı.
5. Rahat müdahale edilebilen sürgü durdurma / salma manivelası.

İlk bakışta beğenmediklerim;

1. Hızlı ve sert şarjör değiştirme manevralarında, elin alt kısmı veya serçe parmağı kabza tabanı ile şarjör kapağı arasına sıkışıyor.
2. Kısa parmaklı atıcılar için şarjör kilidi fazla korunaklı, basması zor.
3. Hala sadece tek hareketli tetik, tam kurulu bir şekilde bekleyen ateşleme iğnesi.

Videoda bahsettiğimiz üzere tabanca avluda, Smile , fırsat buldukça ifadesini almaya, soluğunu kesmeye çalışacağız. Smile

Saygılar.
 Sayın lupus,

Videoda gördüğüm kadarıyla 3m xpi yada türevi bir kulaklık mevcut sizde. Daha evvel internette satışını gördüğüm firmalarla iletişime geçtiğimde ellerinde olmadığını söylemişlerdi. Nereden temin ettiniz acaba?
 
Alıntı

  


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi