Sitemize Hoşgeldiniz, Ziyaretçi! Giriş Kayıt Ol




Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CZ 75B tamiratı?
#1
ORTAC HOCAM ANKARADAYIM CZ 75 B TABANCAM TUTUKLUK YAPIYOR. 1 KEZ TIRNAK KIRDI VE BU OLAYDAN SONRA 3-4 KERE TAMİR GÖRDÜ AMA SIKINTI DEVAM EDİYOR. ANKARA DA BENİ YÖNLENDİREBİLECEĞİNİZ BİR USTA VARMI... SAYGILATIMLA...
 
Alıntı

#2
MKEK' ye veya temsilciye CZ' nin yetkili servisinin kim ve nerede olduğunu sordunuz mu hiç?
 
Alıntı

#3
SORMADIM, AMA SİLAHIM EMNİYET BAKIM ONARIMDA TAMİRAT GÖRDÜ..
 
Alıntı

#4

Tırnak kırılması dışındaki sıkıntı ve tutukluk şekli neydi? Başka neresi tamir edildi?
 
Alıntı

#5
İmla Kurallarına dikkat edelim .


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
Alıntı

#6
Bu forumda yeni olduğumdan konu açma selahiyetim yok. Benim soruna uygun başlık altına yazmak en mantıklısı olacak.

1995 model CZ 75 model tabancam ilk alındığında şarjör takıldığında çıt sesini vermezdi. Daha sonra iğnesi kırıldı, sanırım yoğun kuru tetik çalışmasından dolayı oldu, o dönemde yarışmalara hazırlanıyordum.

Poligonda mafsalı kaldıran yay kırıldı.

Aradan epey bir zaman geçtikten sonra sürgü tutucu kırıldı.

Yine yarışma döneminde mafsal yayı kırıldı.

Bu gibi problemlemlerin benim silahımda olmasının nedeni sakınan göze çöp batması mı dır? Bu gibi problemler yaşayan arkadaşlarımız var mıdır?

Saygılar.

Forumdaki üstadlara danışılır.

505 351 01 91
 
Alıntı

#7
(15-03-2016, 07:06 PM)mam28 demiş ki: Bu forumda yeni olduğumdan konu açma selayetim yok.Benim soruna uygun başlık altına yazmak en mantıklısı olacak.1995 model cz75 model tabancam ilk alındığında şarjör takıldığında çıt sesini vermezdi.Daha sonralarda iğne kırdı kuru tetik çalışmasından ötürü olması lazım lakin yarışmalara hazırlanıyordum.Poligonda mafsal ı kaldıran yay kırıldı.Aradan epey zaman sonra sürgü tutucu kırıldı.Yine yarışma döneminde mafsal yayı kırdı.bu gibi problem benim silahda olması sakınan göze çöp batması mı.Bu gibi problem yaşayan arkadaşlarımız varmı saygılar.Forumdaki üstadlara danışılır.505 351 01 91

Sn. mam28,
Lütfen imla kurallarına ve noktalama işaretlerine dikkat ediniz.
Saygılarımla.
 
Alıntı

#8
Sn.mam28,

Mafsal yayından kastınız, şarjör yayı ile birlikte bir vida vasıtası ile gövdeye sabitlenen ve sağlı sollu tetik kolunu yukarıya iten iki mahmuzlu yay mıdır, yoksa tetik yayı mıdır? Eğer tetik yayı ise bu yayın yoğun kuru tetik çalışması ve atış ile kırım görmesi çok normaldir. Bunun normal bir kırım olduğunu anlamak için yoğun bir kuru tetik çalışmasından sonra yayın ne kadar ısındığını kontrol etmeniz yeterli olacaktır.

Eğer kırılan yay, tetik kolunu yukarı iten yay ise, bu sıradışı bir kırımdır, çünkü bu yay bazen deforme olabilse de kolay kolay kırılmaz.

Sürgü durdurma manivelası / sürgü kilidi şaftı kırımı sizin model yılınızda görece sıkça, hatta birkaç bin atımda bir rastlanan bir kırımdır, bu nedenle mümkünse en fazla beş bin atımda bir değiştirilmesi uygundur.

Saygılar.
 
Alıntı

#9
Sayın lupus cevabınız için çok teşekkür ederim.Silaha meraklı biri olarak sizleri takip etmekteyim.Forumda faydalı bilgiler almaktayız.Bahsetmiş olduğum yay tetik kolunu yukarı iten vida ile sabitlenen mahmuzlu yaydır.Kırılmasından farklı olarakda bir iki kez yukaru kaldırmış olduğu tetik kolundan içe çıkarak tetik horozu kuramaz hatasını verdirmiştir.Tanıdık bir arkadaşım sayesinde tüm hataları bertaraf eddik.Saygılar sunarım.
 
Alıntı

#10
Sayın forum sakinleri bugün beraber görev yaptığım abinin cz 75 tabancasının devamlı tutukluk yaptığını öğrendim ve silahı incelemek istedim. Ne gibi bir sorun olduğunu sorduğumda : silahın tutukluk yaptığını fisegin namlu yatağına sürülemediğini ayrıca şarjörde kalan son fişeğin şarjöre göre dik bir konumda kaldığını şarjöre takılıp kaldığını söyledi. Silahı söküp incelemeye başladım genel parçalarda herhangi bir sorun göremedim. Düşünüp dururken fişek rampasının kirli olduğunu sürülen yağın sakizlanarak rampayı kapladığını gördüm temizleme spreyi ile temizledim silahı toplayıp şarjörü takıp manevra yaptığımda tutukluk sorununun giderildigini ve tabancanın fişekleri rahatlıkla rampadan yatağa aldığını gördüm , ama yine de son fişek sarjorde dik konumda sıkışıyordu. Son zamanlarda silaha bir işlem yapıp yapmadıgını sorduğumda ; şarjörü söküp temizledigini söyleyince az çok sıkıntıyı tahmin ettim. Şarjörü söktügümde yayın açısına dikkat edilmeden takıldığını bu sebeple yayın gerdele gerdelinde fişeğe doğru açıyla baskı yapdagindan dolayı son fişeğin yatağa giremedigini ve dik bir konumda kaldığını gördüm. Yayı olması gerektiği gibi takıp tabancayı kurduğumda silahın doğru şekilde çalıştığını gördüm. Tabancanın sahibi çok sevindi haliyle; yeni şarjör almaktan kurtulduğu için. Başınızı agrıttım saygılar sunuyorum
 
Alıntı
10 üye teşekkür etti:
tirendaz, Gravis_Pro, asuspc, oluc, demirci57, Gazanfer, heisenberg, fbalun, alpago, Murata
  


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi