Sitemize Hoşgeldiniz, Ziyaretçi! Giriş Kayıt Ol





Konuyu Değerlendir
  • 5 Oy - 5 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sahip Olduğumuz Bıçak-Çakı FOTO'ları VII
#61
Sn. Altuğ açıklamanız için teşekkür ederim.Siteyi biraz inceleyip araştırma fırsatım oldu adamlar her nasıl yapıyorlarsa noktasına kadar birebir ürün yapmışlar damascuslar dahi mevcut vallahi taklit mi diyeyim ikinci kalitemi diyeyim bilemedim ama gerçekten insan bi kaç ürün alıp kıyas yapmak istiyor. Sitenin açıklamasına göre ürünler replika değil OEM ürünmüş. Parakende satış için paketlemesi yapılmamş belgesi bulunmayan ama orjinal olan ürün diyorlar ne derece doğrudur bilemem. Bu sitenin gönderim yeri türkiye içi mi acaba. Merkez hongkong diye bir ibare buldum birde 85 ülkeye gönderim var deniliyor gerçekten oldukça kapsamlı. Gümrük sıkıntısı falan olmayacağını yurt içi geleceğini bilsem alıcam bi kaç ürün sırf incelemek adına
 
Alıntı

#62
Sn Doktor ;

Aliexpress büyük bir ticaret sitesi olan alibaba'nın yan kuruluşudur.Alibaba nasıl üreticilerle dış ticaret firmalarını buluşturmayı amaçlıyorsa aliexprees'te perakendeyi hedefliyor.Alibaba her ne kadar küresel ölçekli olsa da Aliexpress Çin ve uzakdoğu ölçekli.

Alibaba'da Çin menşeili bir ticaret sitesi ağırlık Çin ve Uzakdoğu ama genellikle deste ve düzine işi satışlar mevcut.Aliexpreeste ise tek adet alabiliyorsunuz.Başta Çin ve HongKong üzerinden satıcılar vardı şimdi Koreli satıcılarda var.

Orjinal ürünler oluyor ama onlarda özellikle aynı fiyata satılıyor tabi bunlar bıçak değil bana denk gelenler müzikle alakalı şeylerdi.

Bıçak olarak 5-10 dolarlık sahteliği %100 olan bıçaklarla 45-55 dolarlık neredeyse tıpkısının aynısı bıçaklar var.Bilgileri kıyaslayınca genelde çeliklerin fark ettiğini göreceksiniz.Çelikler kaliteli olsa da aynı çelik olmuyor.Kimbilir belki bıçakların diğer parçalarını diğer firmalara parça üreten kabza vs. alıp namluları orjinal kalıplardan ürettirip bunları topluyor olabilirler.

Değişik teoriler üretilebilir.Ben her hafta farklı bir teori üretiyorum.Big Grin
 
Alıntı

#63
Sn.Altuğ

Sizinde malumunuzdur ki basitçe orjinal ve replika diyelim ürünü ayırt edebilmek için görsel olarak bazı detaylar fikir verebilir. Tabiki çakı yada bıçağı elimize aldığımızda ise çelikten bazı materyallerden ve detaylardan anlıyorsak bu daha kolay ve net olarak belli olur. Aşağıdaki örnekte kabaca aliexpress dediğimiz yani uzak doğu menşeli ürün ile orjinal bir strider'ın kabaca bir iki detayla ayırt edebileceğimiz kıyaslaması;

aliexpress:

[Resim: st2_zpsod08qlme.jpg]

Not: Resimler ilgili sitelerden alınmıştır.

orjinal:

[Resim: st1_zpsi9vaiqwf.jpg]

Dikkat ederseniz açma pimindeki netlik ve Strider yazısı'nın karakterleri ile yazıların bıçağın namlusunda yer aldığı pozisyon, bize ilk bakışta orjinal ve replika ürünü birbirinden ayırmamızı sağlıyor. Saygılarımla

Not:Resimler ilgili sitelerden alınmıştır.
 
Alıntı

#64
[Resim: 850CF01B-0B0C-4D82-9D34-187BC9487232_zps3werkhtx.jpg]

[Resim: 2675B7D7-CF39-4469-AA2B-DA4856CD5C94_zpsiithlvqb.jpg]
 
Alıntı

#65
(04-04-2015, 08:06 PM)Altuğ demiş ki: Sayın Doktor,
aliexpress' te orijinal bir ürüne ben rastlamadım.Ama bayağı bir geniş ürün yelpazesi var.Sahteler de kalite kalite.İstanbul' da oradan alınma HALO'yu orijinal diye yivliyorlar.Aman dikkat.

Sn.Altuğ

Halo dediğiniz Halo V'mi?
 
Alıntı

#66
bu halo modellerin sustalı mekanizmaları nasıl acaba aramızda böyle bir keskiye sahip bir dostumuz varsa keski hakkındaki olumlu olumsuz durumlarını paylaşabilirmi bizlerle, ben o fiyatı kadar edecek bir malzeme göremedim hiç güvenemedim zaten yasal olarakta bulundurulması yasal olmayan mekanizmaya sahip yanlış bilmiyorsam
 
Alıntı

#67
(05-04-2015, 10:59 PM)llDoktoRll demiş ki: bu halo modellerin sustalı mekanizmaları nasıl acaba aramızda böyle bir keskiye sahip bir dostumuz varsa keski hakkındaki olumlu olumsuz durumlarını paylaşabilirmi bizlerle, ben o fiyatı kadar edecek bir malzeme göremedim hiç güvenemedim zaten yasal olarakta bulundurulması yasal olmayan mekanizmaya sahip yanlış bilmiyorsam


Sn.doktor hem yasal değil demişsiniz hem de aramızda sahip olanlar var mı demişsiniz Smile

 
Alıntı

#68
Vallahi sn. 1905sss bizzat inceleme fırsatım olmafı mekanizmasını bilmiyorum ama gördüğğm kadarıyla sempatizyanı oldukça fazla ama sustalı mekanizmaya sahip diye biliyorum. Valla yasal olmayan birçok paylaşımlara tanık oldum yeni biri sayılırım affınıza sığınıyorum mesaj içeriğinden ötürü efendim
 
Alıntı

#69
(05-04-2015, 10:59 PM)llDoktoRll demiş ki: Bu 'Halo' modellerin sustalı mekanizmaları nasıl acaba aramızda yurt dışında yaşayıp böyle bir keskiye sahip bir dostumuz varsa , keski hakkındaki olumlu olumsuz durumlarını paylaşabilirmi bizlerle?
Ben o fiyatı kadar edecek bir malzeme göremedim hiç güvenemedim zaten yasal olarakta bulundurulması yasal olmayan mekanizmaya sahip yanlış bilmiyorsam.

Sanırım böyle demek istedi Sn.Doktor Smile
 
Alıntı

#70
[quote='Altuğ' pid='291474' dateline='1428136205']
Silahşor bir ara getirmiş satmış Strider.Ben hiç alamadım bulup da.



Sn.Alptuğ; Silahşör'de geçen hafta iki adet 'Strider' vardı, 1250 TL fiyatla Smile

Saygılar
 
Alıntı

  


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 2 Ziyaretçi